RSS

Tanpa Judul

Aku ga tau..... apa aku terlalu sangar ato apa.... hingga dia menghindar.... ato aku terlalu sayang sama dia hingga dia menghindar.... apa jangan - jangan dia terpaksa mencintai aku.....??? apa aku yang memaksa dia tuk mencintai aku.....
Apa di balik semua ini....... dan kenapa....???? jika memang dia sangat - sangat keberatan untuk memenuhi segala keinginanku...... bilang aja..... aku ngerasain ada sesuatu yg disembunyi'in ...... ada sesuatu yg mengganjal....... hingga membentuk sebuah teka - teki...... yang slalu membuatku berpikir..........
Apa aku terlalu egois padanya....????
Apa aku terlalu mencintainya .....?????
Apa aku mementingkan diri sendiri....????
Apa aku dah gelap mata......????

Mengapa seolah aku yang memaksa dia tuk mencintai aku....... ????
Aku benci jika berakhirnya kek gini.......
Apa aku ini hanya korban kasihan.... bukan cinta.....????
Apa aku ini hanya orang terkasihani......tanpa rasa sayang.....?????

Kasihan aku...... hanya orang dikasihani saja bukan untuk dicintai maupun disayangi.....

0 comment: